There was a problem loading the comments.

Queue заавар


  Print

 QUEUE

Операторуудын бүлгийн үйл ажиллагааны статистикуудыг харуулна. Хариулсан, алдсан дуудлагын тоо, хэрэглэгчийг хүлээлгэсэн дундаж хугацаа, шилжүүлсэн дуудлагын тоо зэрэг олон үзүүлэлтүүд байна.

 

070ab0d3bfe6165a3beb594d3f2408fa12b02561e481d6d57d9f7d6f660ea2acb0ff14bae50fd379?t=0b20671ab9f08b8fdd61eb5ae3c4a267

 

 

Start date;
End date

Жагсаалтын хамрагдах хугацааны эхлэх өдөр цаг, дуусах өдөр цагийг зааж өгнө. /Автоматаар сүүлийн 7 хоног идэвхижсэн байна./

1d4ddbf26a0b108687e66160052d0f920c0308c694090c5e62b9b1c97fd488006b12fdd3115ff61b?t=c5fc446cd10d3fe56666f353f68cdb1d
edc102fd9fb3c583e6fd39266502c79031ab638b5067bdf0a880d1d2ce4c8a052d323958d2ac5e4c?t=6f5132f9984df5a551e49f4e496f304c

Call drop limit

5 секунд дуудаад тасарсан буюу маш бага хугацаанд дуудсан учир эдгээр дуудлагуудыг алдсан дуудлага гэж үзэхгүйгээр тусад нь харах боломжтой. Олон төрлөөр дуудлагын задаргааг харах боломжтой.

   by hour - цагаар

   by day - өдрөөр

   by weekday – гарагаар тус тус харна.

3385236aaba0d60be2c8414ccb06eb04d4fa477c2e9d8dd14f35619f30450e78e2617145db1ba129?t=f3097cb5254042cd7ac113d65ab20b11

Time split type

 

18cc2d52715c8915214c55ffadfb4f9fbd11ca12e80633dd44ebffe9847a64e178a890358c80054e?t=2be0110749cf18b720a09c010ac3a501

Entering Queue

Оператортай холбогдохоор орж ирсэн дуудлага.

bc5eae5f05e29271d6bbcfaa595369074d147df3962955e16785aa90e7b8c34d6fb072d9fdcdb62a?t=a56115737bf38d3ea5ee9120ef05937e

Answered

Хариулсан.

4646e218e4f62020e07718079ba9f52844af5d08212d1a49455b496c51559751c4f6ee0a47ae6783?t=01a0999007ee02f47874dfbd81dca668

Hold Time Before Answer

Дуудлагад хариулах хүртэл хүлээгдсэн хугацаа.

3dd63e01dc302fd9a1e24175df95ff6551c0436cf188a769d1a51fe39f256c21b913773244b40d94?t=d085e84ad67215e3d63e6eb7a203b5d3

Transferred

Шилжүүлсэн дуудлага.

b1cef7ad1a0018059516265fa1a1e5185d8928905f5d797daa8106179f0a2440fda68988087fe111?t=d98ab9d90734e5137727f408703a214a

Abandoned

Дуудлага хийсэн хэрэглэгч хариу авалгүйгээр дуудлагаа тасалсан.

7fcb15ea6b963e88a15a837e9c39b8f70b2103064075511d3e06221187f66e293a440e9beb879d50?t=0b65a50f6bf1dd96349343f48657d934

Exit with key

Холбогдох товч дарж автомат хариулагчийн үндсэн цэс рүү буцсан тоо. /Тохиргоо хийсэн тохиолдолд/

55d414d6f93a58969ec281b391315a6926708b50fcb6720654b8183a69256f0aa64126d09e593880?t=4f9de793f35590a553fd5ca3f9c3b8e3

Timed Out

Дуудлага хийсэн хэрэглэгч хариу авалгүйгээр хүлээгдэж байгаад таслагдсан.

0068e2bc68b28f3f37a4a7e7b15a0a96889a5dae7084bb782cee2d416ab5f1c8a5570ae8033c4709?t=9393c7d407e0fb8e571c53bbd354221f

Qty

Дуудлагын тоо.

f27009b020e05cee318a6bcba97a2d19960710bccd23f7b03a5d3be4de516ad1b9e77f1656315c6f?t=60de08a49f11c85af1ffd2f4a0ed0eec

Avg Duration

Нэгж дуудлагын дундаж хугацаа.

2c8d7b01a6571a6fbcec8e43092d2d0b0244e040b4cead68f8387a436ca79894627f8a31366c9099?t=db860593edbe8cb2bed440ff829c6fad

Max

Хамгийн урт хугацаа.

b35ae5ce1b38fe8a778eeb162469179258f87e7dc41c8ae720ba304ad0f5eadf9c2098b6bacc845d?t=1d4157c178a37446c8c8f78d773100c3

 


Share via

Related Articles


Self-Hosted Help Desk Software by SupportPal
© КоллПро ХХК