Операторуудын бүлгийн үйл ажиллагааны статистикуудыг харуулна. Хариулсан, алдсан дуудлагын тоо, хэрэглэгчийг хүлээлгэсэн дундаж хугацаа, шилжүүлсэн дуудлагын тоо зэрэг олон үзүүлэлтүүд байна.
Start date; |
Жагсаалтын хамрагдах хугацааны эхлэх өдөр цаг, дуусах өдөр цагийг зааж өгнө. /Автоматаар сүүлийн 7 хоног идэвхижсэн байна./ |
|
Call drop limit |
5 секунд дуудаад тасарсан буюу маш бага хугацаанд дуудсан учир эдгээр дуудлагуудыг алдсан дуудлага гэж үзэхгүйгээр тусад нь харах боломжтой. Олон төрлөөр дуудлагын задаргааг харах боломжтой. by hour - цагаар by day - өдрөөр by weekday – гарагаар тус тус харна. |
|
Time split type |
|
|
Entering Queue |
Оператортай холбогдохоор орж ирсэн дуудлага. |
|
Answered |
Хариулсан. |
|
Hold Time Before Answer |
Дуудлагад хариулах хүртэл хүлээгдсэн хугацаа. |
|
Transferred |
Шилжүүлсэн дуудлага. |
|
Abandoned |
Дуудлага хийсэн хэрэглэгч хариу авалгүйгээр дуудлагаа тасалсан. |
|
Exit with key |
Холбогдох товч дарж автомат хариулагчийн үндсэн цэс рүү буцсан тоо. /Тохиргоо хийсэн тохиолдолд/ |
|
Timed Out |
Дуудлага хийсэн хэрэглэгч хариу авалгүйгээр хүлээгдэж байгаад таслагдсан. |
|
Qty |
Дуудлагын тоо. |
|
Avg Duration |
Нэгж дуудлагын дундаж хугацаа. |
|
Max |
Хамгийн урт хугацаа. |